Wednesday 1 February 2012

ALHAMDULILLAH

Alhamdulilahh syukur pada Tuhan yang maha esa..
Dalam 2  hari ini aku tersenyum sahaja. Seriously aku sangat sangt hepy bila dapat tahu yang result aku ok~hehehe.
Tak terduga dan tak terkata.
Result aku tak lah dean listed tapi alhamdulillah melepasi target aku.
Terima kasih ya Tuhan ku..
Lepas dapat tau result tue aku sehingga ke hari ni asyik tersenyum.
Aku ni tak lah bodoh,tak la bongek sangat.
Kalaulah result aku cun mcm ni start sem 1 kan bagus~aahaaha berangan jer aku..
SO moto aku tak kene tarik ~alhamdulillah~
SO PTPTN masih dapat lagi~heheheh
SO aku senyum jer bila sebut pasal result dan aku berharap tak ada apa apa perubahan sebab katanya temporary sahaja.
Tapi biarlah ia berkekalan.Amin..

Ada satu paper yang aku risau tapi lulus lah jugak~
Terima kasih Pn NOORAIN terima kasih banyak banyak :)
Nanti aku rajin aku update lagi . :))






No comments:

Post a Comment