Wednesday, 1 February 2012

Baucer 1 MAlaysia dan HP BARU

baucer 1 malaysiaaaa

Terima Kasih kerajaan Malaysia kerana memberika baucer sebanyak rm200 kepada kami.
Terima kasih banyak-banyak.hehe. 
Tahun depan naikkan baucer kepada rm500 pulak boleh tak? hahahaha
Bila sebut pasal baucer ni alhamdulillah aku telah gunakan dengan sebaiknya.
Tak lah aku jual baucer tue..
Rugi wooo jual ,ingat senang ker nak dapat baucer dan beli buku mahal mahal? 
Kompem yang jual baucer tue memang TAK ADA OTAK dan TAK RETI TERIMA KASIH sebab orang dah bagi baucer boleh nak tukar dengan duit~haahhaa
Name pun baucer mane lah dapat nak tukar dengan DUIT $$$$$~ melainkan tertulis tapi aku rase tak ada baucer yang dapat di tukar dengan duit kalau ade pun kompem kene masuk peraduan~ahhahhaah

Aku dah pun menggunakan baucer ini sebanyak rm150~
Apa yang aku beli?
::::::::::::## buku untuk famili
:::::::::::## buku nota,exam pad,
:::::::::::## pen penebuk lubang

salah satu buku yang saya beli pakai baucer (hp tue bukan tau)



Bila aku beli pun aku lupaa~adoii tapi ade aku tulis dalam buku kot
Malas nak pergi tengok.heheh
Owhh gambar kotak HP samsung di sebelah itu adelah HP milik SAYA..
Sekali lagi MILIK SAYA..
Selepas sekian lama memujuk my AYAH untuk beli hp akhirnya dapat jugak sebijik HP SAMSUNG CORBY II warna PINK??
SAya memilih pink kerana kawan saya telah memakai warna PUTIH.
Adik saya telah memakai warna KUNING
Dan saya terpaksa pilih PINK..hahaha
TaK adelah terpaksa tapi dah ayah bagi pilih sahaja warna itu..
Namun sebenarnya dilema masih lagi terjadi kerana ingin memiliki hp QWERTY macam C3.
Tapi hati bernar benar tertarik dekat NOKIA ASHA
ni la nokia ASHA 303

Aku ni agak ganas sikit.
Dua bijik hp aku sebelum ni jenama sony ericsons rosak.
Memang barang sony tak tahan dengan aku,
So aku refer Nokia.
Sebab HP  Nokia memang tahan lah dengan aku
Usha punyer usha skali tengok Nokia Asha ni terus berkenan tp......
Tapi apakan daya bajet untuk beli hp adelah rm300 sahaja
DAn tanpa sedan silunya pilihlah aku Samsung Corby II selepas Penjual tue cakap COrby lagi laju wifi dari C3 ~ hahah betol ker?
Aku pun tak tau..

my corby


 HP ni boleh laaaaaaaaa (  T.T    )












No comments:

Post a Comment