Wednesday 7 November 2012

sebak.sedih.aku menangis

hye..

well tajuk pun dah sebak sedih kan kah,,huuhuh patut 2 3 hari mate aku denyut .. nak nangis rupenye..



cerita begini.. tgk wall Z ni..tetibe aku heran.Z ni paling tabah kot..orang marah mcm mane pun die diam,, die senyap jer.tapi tgk wall die harini..aku heran mula mula, ingat bos tempat kerja die maki die,kalau mcm tue nak jer aku suruh Z behenti.tak payah keje situ lagi.. tapi bile ak msg dan tanye Z dan aku tau jawapan sebenar tibe2 air mate aku sendiri keluar.. aku rase sebab giler.. aku g tgk post die balik..sebak-sebak .paling aku kluar air mate biler die cakap die nangis.. die mane penah nangiss. org cakap macam mane pun die senyappp jer.. tue aku respect die~ melainkan aku marah or herdik die..die balas balik lah ....tp yela kan,,aku duk jauh,, aku hanye mampu cakap sabar jer lah wahai Z .nak buat mcm mane.. sabar banyak2..mg kan cool~ aku hanya mampu cakap sabar jer,,sumpah tue jer aku mampu cakap.aku sebak,aku terkesima semua ade.. ulang2 kot aku bc~ aku sebak.... sbb die x pernah sekalipun tulis bukan2 kt fb,, maybe die tak tahan dah kot,,tp die jenis x luah kt orang x pun paling kuat die cakap dekat J xpun dekat A~

ape ape pun sabar lah byk2 ~ aku admit aku sedang menangis sekarang ....

No comments:

Post a Comment