Thursday 2 February 2012

KEMA !! KEMA !! KEMA (nama aku di panggil bila diri aku tiada di situ)

Aku hanya boleh ketawa terbahak bahak bila kawan aku menceritakan peristiwa ini.
Bangga pun ada,lawak pun ada jugak.
Bayangkan aku tak ada dalam 1 majlis tapi nama aku wujud dalam majlis tersebut?
hahahaha
Munking orang kata panggil nama orang lain tapi....
macam ni ceritanya..


Kawan aku ade ikot satu program anak anak ganu dekat ganu lah
so masa duduk ramai ramai dengan geng UM dia (bijak dia masuk UM) budak laki ni tenung pelik
dekat kawan aku ni. kawan aku rasa macam pernah tengok laki tue kat sekolah mase form 6.
same sekolah ngan aku lah tue
kawan aku ni heran dan sedikit bengang kot
orang tenung tak tentu pasal~hahaha
dan nak dijadikan kejadian berlaku masa last program dorang ni.
time makan pulak tue~so kawan kepada kawan aku ni pilih lah meja makan,dah tue 1 meja dengan ngan budak laki ni lepas tue berhadapan pulak tue~wow~
lepas mereka makan dan kawan kepada kawan aku pergi cuci tangan, 
laki ni pun panggil kawan aku
KEMA KEMA KEMA ~
nama kawan aku tu wawa bukan kema.
then kawan aku cakap wawa lah bukan kema..
hahahahhahahahaha



Mengapa mengapa nama aku wujud bila aku tiada di situ?
pelik bin ajaib~
Aku ketawa bukan main lagi sampai ayah aku tanya dan aku cerita dan bapak aku senyum :)
Lawak betol aku rasa

OWH incik misteri.. terima kasih ingat saya even slh orang~hahahahaha






No comments:

Post a Comment