Saturday 18 February 2012

~::: bukan mudah nak yakinkan orang:::~

hari ini aku keluar cari sponser.
sponser untuk ke Yogjakarta.
tapi bukan seindah yang aku angankan,yang aku inginkan
Memang sukar nak yakinkan orang.
Nak nak orang kenamaan.
Sukar menyakinkan kalau sponser yang di cari tak memberi kebaikan kepada mereka..
tapi aku berterima kasih sebab layanan mereka sangat baik.
aku ingat mereka yang berjawatan ini akan sombong dan orang bawahan lebih sudu dari kuah tp sasaran aku jauh menyimpang sama sekali
Masa aku pergi ke Pejabat UMNO Kubang Kerian dekat Pasir Tumboh tadi layanan mereka sangat ok.
aku pergi jam 11 lebih dan jam 12.15 varu dapat jumpa Dato' sebab masa tue Dato sedang busy bagi BR1M dekat penduduk fasa pertama kubang kerian
Tunggu punya tunggu last last dapat jumpa Dato dan siap ade sorang pakcik ini cakap "Dato dio ni lamo doh tunggu dato'
Tapi apakan daya masa tersebut dato busy lagi dan mintak aku untuk jumpa S/u dato kot.
Walaupun tak dapat sponser tp layanan yang di beri cukup buat aku ingin berterima kasih dan tukar persepsi aku~muahahahah

p/s Terima kasih atas layanan yang baik kepada mereka yang ada di pejabat Umno KK td dan pada Dato Terima kasih banyak2 even tak dapat sponser



No comments:

Post a Comment