Saturday 18 February 2012

~ HOLIDAY ke PERAK yng SANGAT BEST!!!~

Salam ,,
rasa memang teruja sangant bila adik ajak datang Perak,
yela kan dah lame tak jalan jalan.
sekali adik offer ,trus cakap ok
mak pun bg,ayah pun bagi .ok lah kot
Holidday tanpa mak ayah,hanya ditemani adik
dialah driver,dielah tour guide~hikhik
aku datang sini hari Isnin
pada masa tue pulak tengah sibuk nak isi register kos semester baru,
aku boleh pulak pergi holiday~
sebenarnya nak release tension sebab sponser tak dapat T.T
ah tak nak cerita tentang Sponser tue,nak cerita tentang holiday ke PERAK
memandangkan ade gambar yang aku tak pindah lagi dalam komputer..
nanti dah ada aku uplod kat sini
seriusly PERAK memang AWESOME!!
dengan orang orang yang ramah.
enjoy jugak datang sini
tapi satu jer tak best ..apa yang tak best nanti lah aku cerita~hihihih

Adik aku blaja kat Uitm Seri Iskandar ,Perak jurusan Grafik katenye~
ahahha perlu ker aku bagitau kos sekali??
alang alang umor dia 22 tahun,,hihihihih
so the first place dia bawak aku kat taman banyak kera ..
apa nama aku lupa... hahhaa


TAMAN PAYA BAKAU  OTW pergi LUMUT


Tempat ini tempat pertama adik aku bawak aku keluar jalan jalan
adik aku cakap kat sini kera manja manja~
tapi memang pun
tak cayer tengaok gambar ni
si kera siap cium kaki adik aku mengalu ngalukan kedatangan adik kau kat sane~hahah









kan jinak kera tue
 







No comments:

Post a Comment