Saturday, 3 November 2012

APE YANG BEST HARI NI

hye all

rasa rajin nak update  blog ni,, maybe tengah ade idea kot. 

APE YANG BEST HARI INI NO 1
ape yang best hari ini? 
1st  aku dapat roti dari kak suzy, erkk tersesima dan sedih ,,kenapa aku sedih? sebab entah lah kak suzy baik kot ngan aku,,even aku dah tak msg die sangat (sangat jarang ok) tp die still ingat aku..perkara ini membuatkan aku bersalah giler kat die.. ok aku admit aku memang cuba menjauhkan diri dari die.sbb ape? sbb aku tak nak jadi orang yang menghalang kebahagiaan die,,cewwwahh.. tak delah,aku cume tak nak menyusahkan die sbb die terlalu baik kot, ape ape bia kak suzy buat,,itu ini kak suzy,, die terlalu baik dan buatkan aku rase bersalah.. aku takot orang pikir aku gunakan kak suzy,, aku tak orang pikir macam tue,,so aku decide aku nak jauhkan diri.. maafkan kema kak suzy,saya bukan kawan dan adik yang baik.. maaf banyak-banyak. tipu lah kalau saya tak rindu dekat die,, tak rindu nak dengar die gelak-gelak. tp mcm saya cakap kak suzi terlalu baik orangnye.. even ade yang buat 'taik
 dekat die,, die still ok lagi,,owh kak suzy memang awesome~ hehehhee dan kak suzi terima ksoh roti itu,, sedappp roti gardinear

APE YANG BEST HARI NI NO 2

harini jugak aku mengkotakan janji aku dekat kawan aku,nak masak spegeti (padahal mulot aku nak makan,alang alang masakkan jer lah) . aku ape lagi msg cik hijau (name norma tapi lekat hijau sbbdie minat hijau) nak mintak di masakkan spegeti.. dah berkali-kali norma ajar, aku still tak reti masak,, hahahaha . so beli lah barang-barang spegeti dan dalam jam 2 aku msg kawan aku datang makan umah norma terus.. aku sebelum die datang tue dah tibai roti gardinear ngan kuah spegeti,seriuss awesomeeee kot.. hihihi cik hijau ni memang kaki masak,, kadang-kadang die tanye aku nak makan kerabu kaki ayam,esok lusa insyaallah dapat kol ' kema datang umah,makan kerabu kaki ayam' hahahaha. untung-untung :p harini melepak umah cik hijau sampai petang,, kekenyangan aku.. 

APE YANG BEST HARINI NO 3
 
yang ni paling best, nasi dengan budu.. awesome,, jiran depan bilik aku beli budu,,rebus ikan pastu ulamkan petai dan timun .. memang terangkat ler makan budu. budu adelah pencicah yang termasyur d kelantam.. bagi aku nasi dengan budu pun lebih enak dari makan nasi ayam ker nasik minyak ker. budu memang best.ape yang die letak dalam tue aku tak tau,, huhuhuh.  serius kalau makan budu teringat sangat makan dengan ayoh dan mok. rindu lah dekat dorang,, huhuuh

p.s harini x de gambar.. agak malas nak uplod kat sini,, kikikiki

btw semalam kolej aku duduk tak ade ape. aku apelagi merayau mencari api,,sampai umah sue tup-tup umah dorang ade dah api tapi malang nasib kolej aku ni jam 1 pagi baru ade api, kesian kawan kawan yang terpakse bergelap tak ade api.. tak ade api memang seksa tapi blh lagi bertahan,, kalau tak ada air itu memang kes yang parah,serius tak boleh hidup tanpa  ai,semua jadi terbatas..huhuhuhu












No comments:

Post a Comment