Thursday 1 November 2012

Kembali hidup dalam kesemakan

Salam ..

dan aku baru update blog berhabuk aku,,aku memang pemalas,,kalau aku rase nak update aku update ler,,

sekarang dah masuk TAHUN 4 aku belajar,, Ni last year aku jadi mahasiswi (amin-amin moga dipermudahkan)...

mesti orang tanya kenapa aku tahun 4:>
'dak Engine ker? '
'amek medic ea'
'kos 4 thn ker'

untuk jawapan di atas ..baiklah aku secara jujur dari hati mengatakan aku tahun 4 sebab EXTEND dan aku tak malu sebab aku yang buat diri aku EXTEND ~
orang selalu fikir budak-budak extend kompem tak pandai, tp aku suka dengan ayat semangat dari
:::::: Dr Sophia
'kitak sikboh malu mun kitak extend, ya baru blaja namanya,,kira kita gik paham mun kitak tahun 4,apa nok kita blaja sebelum-sebelum tok kita lebih paham,sbb kos kitak kan tahun 2 baru blaja major,pasya thn 3 dah final year projek.pasya grad,,nang sekda life bah' > lebih kurang lah die cakap mcm ni.... terima kasih Dr Shopiaa..lebiuu lebiuu.. so kawan-kawan yang extend atau nk extend jangan pernah malu,jgn pernah risau event kita extend,kita akan tetap grad,, hahhaha cuma lambat dan cepat jer :p

kira-kira 2 minggu lepas ,kawan-kawan Kajian Antarabangsa 09/10 officially graduated n jadi alumni UNIMAS~ oh my bila pulak turn aku? insyaallah tahun depan.. hehe
Sedih dan sebak kowt.. biler kawan-kawan sekelas dah tak ada..xde lagi usik-usikan gurau-gurauan dalam kelas..rindu saat kacau kawan-kawan ..serius satu kepala.. sekarang masuk jer kelas semua budak-budak 1st year and 2nd year.. aku duk tepi dinding jer lah..ahahahaa

here some pic kawan-kawan yang konvo ** miss them alot

yang berjubah telah grad T.T

shes my rumet almost 2years! hahah die jer paham aku,,awesome fadila

die leader dalam kelas,, suka usik kabi,, now i miss nk usik usik kabi :(

this is gwen tam, sumpah rindu nk dengar die gelak
*die agak BLURGURL~hahahah

honestly i adore her,, she's beautiful,kind and important things is she my p.a .. miss u chloe :)

insyaallah bakal bakal grad tahun depan ^_^

kawan kelas sy ^_^
Ade byk lagi pic pic lain tp xnk uplod semua nanti sedih,,sob sob sob....................






















No comments:

Post a Comment