Thursday 1 November 2012

Kehidupan baru ^>^


Berbalik dengan kehidupan student ni,aku rasa sama macam student lain,kelas dan kelas dan kelas
 dan assigment...
Mampukah aku bertahan hingga aku dapat grad? org cakap student life paling best,,nnt mesti rindu itu dan ini.. well kalau rindu sambung blaja sampai master,, tapi mampukah aku nak buat master? degreee pun bertahun nak siapkan,,inikan master? hahahah bia aku simpan angan-angan dalam buku jer :p

aku suka gambar ni ,saje nak letak,,hikhik


Well kehidupan sekarang dah berbeza,dulu punye rase cepatlah mase berlalu,, tup tup aku masih kt UNIMAS tahun 4..hahaha well well syukur lah aku masih blh menyambung belajar lagi,,hihih
Ape yang awesome bagi aku semester ini adelah menghabiskan saki baki kenangan dengan 'geng kapak' we r unite~ like like
ape itu 'geng kapak'
well geng kapak adelah sekumpulan gadis yang telah menubuhkan diri mereka pada tahun 2009.. hahaha namun ade sedikit perselisihan faham (pompuan kalau x gaduh x sah ) so terkubur lah kejap.. Kami meningkat dewasa,,kami rasa pemikiran kami dah matang dan kami rasa x perlu nak gaduh gaduh lagi.. so well kita pikir kita harus habiskan sisa-sisa yang ade bersama.. hahahha sebab ade yang extend 1 semester jer ~mas,mimi,sue~ dan ~aku ajie dan echa~extend 2 semester..beza mereka dengan kami adelah mereka feb dan kami fss.. hahahha

untuk geng kapak

aku sumpah syg korang sampai aku mati,
aku dah tak nak kecik-kecik hati
aku nak memori semester ini kekal abadi
aku cukup seksa bila korang x ada kat sisi
separuh jiwa aku entah mana pergi
aku nak korang tahu, korang terbaik bagi aku
aku xnak hilang korang lagi
biar sampai mati persahabatan ini,
khilaf aku beribu,
aku harap korang maafkan aku

aku nak macam suatu ketika dulu
tahun 2009,kita sentiasa bersatu
aku nak memori itu
aku nak kenangan itu
mari kawan kita buka buku baru
kita coret memori baru
buku lepas buang jauh jauh
kita janji jangan ungkit kisah lalu
kerna ia menjadi parut menikam kalbu


kiranya khilaf aku beribu,
harap korang ampuni tiap satu



aku ,sue n echa kat jambatan cinta

echamaku,sue n ajie ~ hahah aku takut tgk ajie,,sbb? nnt aku story :p

aku mimi n sue,,aikk mane  mas??? hahahhaha

the kapaks ~*lentokk baik atas badan aku mass
cc : mimi amek gambo,,maafff

No comments:

Post a Comment